GasztroGarázs

Hani tortája: cica és cseresznye

2015. augusztus 21. - banksy

 

 

img_5375.JPG

Az első tortát kb. 8 és fél évesen csináltam, amikor Anyu megtanított piskótát sütni, így már csak a Gála vaníliás pudingport kellett kikeverni, meg gyümölcsöt szeletelni, és már kész is volt a gyümölcstorta, a 90-es évek elejének legnépszerűbb süteménye. Később a sütirepertoárom egyre bővült, de valahogy úgy alakult, hogy legtöbbször tortákat sütöttem a különböző családi eseményekre.

Az is elég gyorsan kiderült, hogy még a jobb cukrászdai tortákat is meglepően egyszerű lepipálni jó alapanyagokból készült házi kreációkkal.

Az elmúlt három évben pedig beleléptem abba a folyóba, amibe annyi gyed-es anyuka: elkezdtem a fondant-os, marcipános tortázást. Annyira azért nem voltam hardcore, szóval nem jártam cukrász tanfolyamra és nem fizettem elő a Tortadíszítés c. szaklapra sem, így aztán csak magamat meg az internetet hibáztathattam, ha valami nem sikerült.

Most a legfrissebbet, a kétéves Hani tortáját mutatom.

img_5379.JPG

Az emelet kakaós piskóta mascarponés málnás krémmel, az alsó torta pedig sima piskóta mascarponés csokoládékrémmel.

A bevonat készen vett fondant, de a türkizt ki kellett "keverni", ehhez kék és fehér masszát, valamint sárga ételfestéket használtam.

img_5381.JPG

 

A cseresznye azért lett, mert ilyen volt a partidekoráció is, a cica pedig Hani kedvence.

Szülinapból akad még pár a nyáron, úgyhogy jövök még a kis tortáimmal:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrogarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr497613168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása