GasztroGarázs

Fitness hal...

2015. június 24. - GasztroGarázs

Előre bocsátom, hogy kölcsönös meg nem támadási egyezményt kötöttem a tengerek és óceánok, tavak, vizek minden élőlényével és ez nekünk így jó. Én nem eszem meg őket, ők meg nem bökdösnek, ha úszom az élőhelyükön.

Viszont állandó csodálkozást váltok ki ezzel a megoldásommal és jönnek a javaslatok. Akkor egyél halászlevet, vagy kalamárit. De egyébként a kagyló sem hal ízű. És vannak nagyon finom halak, amik csak kicsit hal ízűek.

Ehhez annyit tennék hozzá, hogy paradicsomot sem eszem nyersen, ananászt egyáltalán  nem, gombát csak elvétve és mégis életben maradtam. A másik meg az, hogy annak, aki nem szereti a halat: MINDEN HALNAK HAL ÍZE VAN.

Nade, itt ez a jó kis grillszezon és nálunk nagyjából ki sem hűl a parázs, máris a forró tisztító tűzön találja magát valami finomság, nagy megelégedésünkre.

Kisebb aggodalomra adott okot, hogy most két lazacderék jött haza zöld saláta kíséretében. Egy életem, egy halálom, nem tehetem a hites urammal, hogy nem eszek a főztjéből, ide vele, de iziben – mondtam elszántan.

img_0516.jpg

Grillezett lazacderék

Hozzávalók:

  • ·         Két lazacderék (jelen esetben előre csomagolt, bolti)
  • ·         Saláta
  • ·         olivaolaj, bors, só

Na mondjuk hosszasan nem tudom cizellálni az elkészítés módját, mert a lazacot megborsozod, lelocsolod olajjal és kis sóval hinted.

img_0508.jpg

A grillt felfűtöd 200 fokra, oliva olajjal kicsit megkened a rácsot és a két derekas lazacot felpakolod a tűz fölé, hadd szokták az érzést. 5 perc után már forgathatod is, nehogy elpuskázd végleg. A másik oldalát is sütögeted, meg az oldalát is. Kb összesen 10-12 percet volt a grillen és késznek nyilvánítottuk.

img_0511.jpg

Nem egy bonyolult. Halmániások, fogyókúrázók, egészséges életmód-mániákusok, fitness hívők - na ők mind-mind imádni fogják.

És, hogy én mit szóltam? 

Hát azt, hogy minden halnak hal íze van, de nagyon sok ketchuppal megborítva meg lehet enni ;-)

img_0516.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrogarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr197555472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása