GasztroGarázs

Tarja + haverok + sör...

2015. május 22. - GasztroGarázs

Mit csinálsz, ha a haverjaid hirtelen bejelentkeznek, hogy akkor most jönnének? Ne pánikolj és mindig legyen nálad törülköző....http://gepnarancs.hu/2011/07/douglas-adams-es-a-nemzetkozi-torolkozo-nap/

img_0109.JPG

 

Mustáros-szezámos tarja és grillsajt

Először is irány valami bolt, én most az Aldiba jutottam el és vettem előre csomagolt tarját meg grillsajtot.

A tarját egy kis olajjal elkevert csípős dijoni mustárral kentem meg, aztán szórtam rá sót, borsot, fokhagymaport és végül szezámmagot is, ha már rátaláltam a szekrényben.

img_0105.JPG

Aztán megsütöttem a sajttal együtt. Itt a már ismert kétzónás http://gasztrogarazs.blog.hu/2015/05/19/_nem_megmondtam_hogy_bontott_csirket_hozzal  faszén elhelyezést használom, ha valami nagyon sülne átteszem a “semmi” fölé. Összesen kb. 8 percet sült.

img_0109.JPG

img_0110.JPG

A végeredmény

img_0112.JPG

A tanulság pedig, hogy a só-bors-fokhagyma szentháromság egy kis füsttel kiegészítve bármilyen húsból 5 csillagos kaját varázsol, és jóllakatja a haverokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrogarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr917481346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása