GasztroGarázs

Velős pirítós a hatlépcsősből! Grillen!

2015. június 11. - GasztroGarázs

A 90-es évek óta esszük a füredi hatlépcsős szenzációs velős pirítósát, és isszuk hozzá a száraz fröccsöt. Mostanra mindkettőből jelentős mennyiséget pusztítottunk el ahhoz, hogy kiderüljön: a velős pirítós az egyik legjobb alapozó étel a pénteki/szombati füredi éjszakához. Egy vagy két velős pirítós és tuti nem leszel éhes egész este, sőt jobban bírod a piát, mintha a méltán csodás Antony féle halat ennéd :) 

Tehát mi következik ebből? Az, hogy a velőspirítós, az ideális party-alapozó kaja. Persze grillen! 

img_0425.jpg

 

Velős pirítós

Hozzávalók:

  • 50 dkg sertés agyvelő (hmm, jól hangzik, ugye?)
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • zsír vagy olaj
  • bors
  • pirospaprika
  • egy kis csípős, most épp csili, meg a szegedi k. erős 
  • kenyér, ki mástól mint a Panelpéktől

img_0399.jpg

 Felkockáztam a vöröshagymát, majd az olajon üvegesre pirítottam, (ne sajnáld az olajat mert ha kevés akkor sűrű lesz) belekerült a velő meg a fűszerek, és 1 órát főztem kis tűzön. 

img_0403.jpg

img_0412.jpg

Felszeleteltem a kenyeret, az egyik oldalát megpirítottam és megkentem a velővel, majd vissza a grillre és megpirítottam a másik oldalát is. 

img_0418.jpg

img_0431.jpg

 És mi a tanulság? Egyél velős pirítóst mert az jó....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrogarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr797520944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása